Klubben

Oprindeligt blev klubben grundlagt som et fællesskab for mænd, der er til mænd og med interesse for motorcykler.

Sidenhen har den udviklet sig i mange retninger og indeholder i dag mange forskellige ting, både af social og af mere fræk karakter.

Mange bruger klubben som et hyggested hvor de kommer på en almindelig fredag eller lørdag aften for at få sig et par øl og hygge sig.
Andre bruger den i forbindelse med vores specialarrangementer hvor de deltager i de tema-aftener der interesserer dem.
De fleste medlemmer bruger den til lidt af begge dele.

Alt klubbens arbejde både bag baren, i bestyrelsen, på nettet, ved større eller mindre arrangementer varetages af frivillige, ulønnede medlemmer af klubben.

Klubben arrangerer hver sommer en større fest, Ragnarok, et sted ude i byen.
Den tiltrækker mange gæster. Derudover holder vi 3-4 gange årligt WTF fetishfester med samme koncept med fetish dress code i klubben.
Julefrokosten er altid et hit blandt medlemmerne. Endvidere deltager vi altid i Aarhus Pride.

Kalenderen er en blanding af helt almindelige fredags- og lørdagsbaraftener, og forskellige tema-aftener af hver sin art.
Der findes forskellige grupper i klubben som arrangerer deres egne events. Al info om åbningstider og events findes i Kalenderen.

Grupperne er også en stor del af SLM...
Vi har for eksempel en motorcykelgruppe der arrangerer fælles mc-ture, en workshopgruppe der laver deres eget fetish udstyr, en gruppe for fyre til arbejdstøj, en for mænd til uniformer, en for folk til FF og flere andre.
De forskellige grupper har deres egne mailgrupper som man kan tilmelde sig og kommunikere med andre medlemmer af samme gruppe.
Du kan se en oversigt over de forskellige grupper nedenfor.

Idet SLM Aarhus er en forening kræves der medlemskab for at deltage i alt det klubben tilbyder.

Frivilligt arbejde
SLMs Jobopslag findes HER.

Interessegrupper

Under SLM-Aarhus findes følgende interessegrupper:

Gruppe Nyhedsgruppe

Unge under 30

PT inaktiv

U30

Du skal have en Google konto for at tilmelde dig direkte. Har du ikke en Google konto, kan du oprette en gratis og evt videresende de modtagne mails til din foretrukne mailadresse.
Alternativt kan det i nogle tilfælde lade sig gøre at tilmelde med sin ikke-google adresse.
Ønsker du hjælp med tilmeldingen, så send en mail med dine ønsker til webmaster (a) slm-aarhus.dk - så klarer vi sagen ved lejlighed.

Tilmelding: følg linket i tabellen ovenfor - tryk "Join group"
Vælg: Email delivery preference --> "Notify me for every new message.."
Tryk "Join this group"

Når du er tilmeldt, kan du poste indlæg i ovenstående grupper og deltage i de forskellige tråde.
Grupperne er generelle og skal anvendes som et redskab i kommunikationen mellem gruppens medlemmer.
Person til person diskussioner, dating mv bedes venligst ført i et andet forum.
Vi forbeholder os ret til at udelukke gruppemedlemmer, hvis denne etik ikke overholdes - dog kan man forvente en advarsel, før dette sker.

Nyhedsmail og mailgrupper

Alle - både medlemmer og ikke medlemmer kan abonnere på SLM-Aarhus' nyhedsmail.
Vi udsender Nyhedsmailen én gang ugentligt med information om hvad der sker i SLM i den kommende tid.
Vi anvender Google Groups til distribution af nyhedsmailen: tilmeld dig her (åbner nyt vindue).

Tryk "Join group"
Vælg: Email delivery preference --> "Notify me for every new message.."
- ret eventuelt dit kaldenavn
Tryk "Join this group"